Garantie
Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er iets niet goed is of er gaat iets kapot dat -nog- niet kapot had mogen gaan. Wettelijk bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek een melding bij ons te maken. Neem in voorkomend geval altijd eerst contact op met kamadokopen.nl wij helpen u dan verder of verwijzen u naar de leverancier of importeur voor verdere afhandeling.

Garantie per merk:

Ga altijd na of je je aangeschafte kamado kunt en moet registreren bij de fabrikant of importeur. Je bent dan in ieder geval bekend in hun systeem wat handig kan zijn als je je aankoopbon kwijt raakt en soms biedt het bepaalde voordelen zoals verlengde garantie.

Let op: het niet of niet op tijd registreren van het product kan in sommige gevallen leiden tot het tenietdoen van de gehele garantierechten Ook wij kunnen in dat geval niets meer voor je doen buiten het wettelijk verplichte. Vaak is de garantie alleen van toepassing op de oorspronkelijke eerste koper en niet overdraagbaar. Alleen producten aangeschaft bij een erkende dealer vallen onder de garantievoorwaarden.

Kamado Joe: http://www.kamadojoe.nl/warranty-registration/

Bastard: De garantie kan geregistreerd worden per e-mail naar info@bastard.nl binnen 1 maand na aflevering. Indien koper The Bastard niet registreert wordt de garantie tenietgedaan! Lees hier alles over de -beperkte- garantie op een Bastard.

Grill Guru: https://www.grillguru.nl/service-formulier/

Primo grill: https://primogrill.nl/garantieformulier/

Klachten over Kamadokopen.nl
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kamadokopen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.