Veel gestelde Vragen:

Lees svp deze veel gestelde vragen voordat u ons een bericht stuurt. Vaak is het antwoord dat u zoekt al gegeven.

Hoeveel bedragen de leverkosten voor producten uit de shop?

De Kamado barbecues met een aanschafwaarde boven de 750,- worden kosteloos geleverd in Nederland met uitzondering van de waddeneilanden en Zeeland en Limburg. Voor dat bedrag wordt de barbecue op afspraak geleverd en voor u geassembleerd. Onder de 750,- aankoopbedrag wordt uw barbecue gratis thuisbezorgd maar niet gemonteerd en geassembleerd. Per los ander individueel product worden verzendkosten in rekening gebracht. Tot 75,- betaald u 24,95 verzendkosten, vanaf 75,- worden uw producten gratis verzonden.

Welke betaalmethoden zijn toegestaan in de shop?

Bij Kamadokopen.nl kunt u betalen met VISA en MasterCard credit cards en met Ideal en/of bankoverschrijving. U kunt ook betalen bij aflevering door middel van een mobiel pin-apparaat. Betalen op rekening is helaas niet toegestaan.

Hoe lang duurt de levering?

Na aanschaf in de winkel nemen wij in de regel de volgende werkdag contact met u op om een bezorgmoment in te plannen. U krijgt hiervoor een aantal opties waaruit u kunt kiezen. Zo kunnen wij onze leveringen efficiënter inplannen. Leveringen worden in blokken van minimaal 3 uur ingepland. Binnen dit tijdskader moet er iemand op het aangegeven adres aanwezig zijn om de order in ontvangst te nemen en een eventuele betaling te doen.

Hoe veilig is kopen in deze online webwinkel?

Kopen in deze online webwinkel is heel veilig omdat wij voor betaling gebruik maken van uiterst goed beveiligde servers van onze betaalprovider Sisow Payments. Bovendien kunt u kiezen voor betaling bij aflevering en/of gebruik maken van een credit card met aanvullende verzekeringen bij schade tijdens transport. Indien u een BBQ aanschaft wordt deze voor u bij u thuis geassembleerd waarmee u 100% zekerheid heeft dat er een onbeschadigd en goed functionerend apparaat wordt geleverd.

Wat gebeurt er precies nadat ik een product besteld heb?

Na uw bestelling in onze webwinkel ontvangt u een aantal automatisch gegenereerde mails waaronder een bestelbevestiging,
een aankoopbevestiging en een automatisch gegenereerde factuur met alle details van uw bestelling. Daarop staat ook vermeldt hoe u kunt betalen. Heeft u al betaald bijvoorbeeld via uw mastercard of Visa Card of Ideal dan krijgt u via dat betaalproces ook gedetailleerde infromatie over uw bestelling doorgestuurd. Betaald u per bankoverschrijving dan ontvangt u van ons een signaal wanneer er een betaling is geboekt op uw factuur. Zie verder “wat gebeurt er na bestelling?”

Ontvang ik een factuur van mijn aankoop?

Uiteraard ontvangt u een factuur van uw aankoop welke tevens dient als garantiebewijs. De garantietermijn wordt mede bepaald door de garantietermijn welke de oorspronkelijke leverancier heeft gesteld. Zie verder onze Algemene Voorwaarden